Kad jāveic pasūtījuma apmaksa?
Veicot pasūtījumu, Jūs varat izvēlēties kādu no mūsu piedāvātajām apmaksas metodēm. Visi pasūtījumi ir jāapmaksā pēc rēķina saņemšanas, izņemot tad, ja izvēlējāties pēcapmaksu.
Izvēloties kredītkarti vai debetkarti, Jūs tiksiet novirzīts uz attiecīgās bankas tīmekļa vietni, lai aizpildītu savas kartes informāciju.
Alternatīva maksājuma iespēja ir veikt bankas pārskaitījumu, tādā veidā Jūs varat pārskaitīt attiecīgo summu uz mūsu uzņēmuma bankas kontu. Jūs saņemsiet ziņojumu, kad maksājums tiks saņemts. Šāda apmaksas metode ir ideāli piemērota tirdzniecības un biznesa pasūtījumu veikšanai.
Visbeidzot, populāra apmaksas metode ir PayPal, taču jums būs nepieciešams PayPal konts, lai šo iespēju izmantotu.
Vēlaties, lai maksāt, kad jūs saņemsiet savu pasūtījumu? Izvēlieties ar pēcmaksu (COD), kurā jūs maksājat savu pasūtījumu skaidrā naudā piegādes brīdī.
Pieejamās maksājuma metodes varat atrast šeit.


Ja Jums ir nepieciešama palīdzība vai rodas jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums.
Sazinieties ar mums::
- Saziņas veidlapa
- E-pasts: [email protected]
- Tālruņa numurs: +37168688947
- No pirmdienas līdz piektdienai 09.00 -17.00