Manam datoram vai izmantotajam pārlūkām radās kļūda, kamēr es veicu maksājumu. Kā rīkoties?
Ja Jūsu datoram radās kļūda, pazuda internets vai Jūsu tīmekļa pārlūkprogramma nefunkcionēja maksājuma veikšanas brīdī, kā arī Jūs nesaņēmāt pasūtījuma apstiprinājumu e-pastā, tad Jūsu pasūtījums bija neveiksmīgs un apmaksa par pasūtījumu netika veikta.
Nevēlaties maksāt divreiz? Lūdzu, pēc maksājuma veikšanas pārbaudiet, vai no kartes ir atskaitīta attiecīgā summa. Jebkādi veiktie maksājumi uzreiz uzrādīsies Jūsu bankas kontā.
Ja Jums ir nepieciešama palīdzība vai rodas jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums.
Sazinieties ar mums::
- Saziņas veidlapa
- E-pasts: [email protected]
- Tālruņa numurs: +37168688947
Mūsu darba laiks:
- No pirmdienas līdz piektdienai 09.00 -17.00