Privātums un sīkdatnes

Pārlūkojot mūsu vietni un veicot pirkumus tajā, jūs uzticat mums savus personas datus. Mēs nopietni uztveram savu atbildību šajā jautājumā un darām visu iespējamo, lai pēc iespējas labāk aizsargātu jūsu datus.

Šajā paziņojumā par privātumu un sīkdatnēm mēs pēc iespējas skaidrāk izskaidrojam, kā mēs cenšamies aizsargāt jūsu privātumu, apstrādājot jūsu datus, un kādas izvēles jūs varat izdarīt šajā sakarā.

 

Saturs

Kas ir atbildīgs par manu personas datu apstrādi?

Ko tas man nozīmē?

Kādas ir manas izvēles iespējas?

Kas tad īsti IR personas dati?

Kuri mani dati tiks apstrādāti un kāpēc?

Kā mani dati var tikt apstrādāti mārketinga nolūkos?

Kādi ir tiesiskie pamati manu datu apstrādei?

Kuras puses var saņemt manus datus?

Cik ilgi mani dati tiks saglabāti?

Kur mani dati tiks glabāti?

Kā mani dati tiks aizsargāti?

Kādas ir manas tiesības attiecībā uz maniem personas datiem?

Vai šis paziņojums par privātumu un sīkdatnēm attiecas arī uz citām vietnēm?

Vai šis paziņojums par privātumu un sīkdatnēm var tikt mainīts?

Ja rodas kādi jautājumi, ar ko es varu sazināties?

Sīkfaili

 

Kas ir atbildīgs par manu personas datu apstrādi?

Mēs esam uzņēmums Lamp en Licht Online B.V. (turpmāk tekstā saukts „Lampaungaisma”), atrašanās vietas adrese: Smaragdweg 52, 5527 LB Hapert, Nīderlande.

Mēs esam puse, kura ir atbildīga par vietnes lampaungaisma.lv nodošanu jūsu rīcībā un ar to saistīto personas datu apstrādi.

 

Ko tas man nozīmē?

Visās mūsu datu apstrādes darbībās mēs ievērojam piemērojamos tiesību aktus privātuma jomā. Cita starpā tas nozīmē turpmāk minēto:

  • Mēs skaidri izskaidrojam, kādiem mērķiem mēs apstrādājam personas datus. Piemēram, mēs to darām, šajā nolūkā izmantojot šo paziņojumu par privātumu un sīkdatnēm
  • Mēs saglabājam pēc iespējas mazāk personas datu un, ja iespējams, apstrādājam tikai to informāciju, kas mums ir nepieciešama, lai sniegtu jums pakalpojumu, kuru vēlaties iegādāties
  • Mēs noteikti lūdzam jūsu atļauju apstrādāt jūsu personas datus, ja jūsu piekrišana ir nepieciešama vai arī mēs uzskatām, ka tā ir piemērota – piemēram, piedāvājot jums dažādas izvēles iespējas vai iestatījumus
  • Mēs veicam drošības pasākumus jūsu personas datu aizsardzībai. Šie paši pienākumi tiek uzlikti arī pusēm, kuras apstrādā personas datus mūsu vārdā
  • Mēs ievērojam jūsu tiesības, piemēram, tiesības uz datu pārbaudi, labošanu vai dzēšanu pēc jūsu pieprasījuma

 

Kādas ir manas izvēles iespējas?

Lai jūs varētu būt atbildīgs par savu privātumu, mēs jums jautājam, vai vēlaties atļaut mums apstrādāt vairāk vai labāk mazāk informācijas par jūsu mijiedarbību ar mūsu vietni. Jūs pats varat izvēlēties pareizo iestatījumu jebkurā laikā.

Ja vēlaties, lai mēs maksimāli pielāgotu mūsu īpašos piedāvājumus, reklāmas un pakalpojumus jūsu interesēm, vēlmēm un prasībām, jūs varat atļaut mums apstrādāt jūsu datus šajā nolūkā. Tas ļaus mums sasniegt labākus rezultātus, palīdzot jums, tāpat kā veikalnieks, kurš jūs labi pazīst, var labāk palīdzēt jums atrast to, kas jums nepieciešams. Ja kāda iemesla dēļ to nevēlaties, jūs varat arī atļaut mums apstrādāt tikai tos datus, kas noteikti ir nepieciešami.

 

Kas tad īsti IR personas dati?

Personas dati ir visi dati, kas satur informāciju par to, kas jūs esat un par jūsu pašreizējām vai iepriekš veiktajām darbībām. Pie tiem pieder, piemēram, jūsu vārds, uzvārds, tālruņa numurs un e-pasta adrese. Personas dati ir arī jebkura atsauce, pēc kuras jūs var identificēt, piemēram, klienta numurs, IP adrese vai sīkdatņu ID. Tie ir pazīstami arī kā “pseidonimizētie personas dati”, jo šādu numuru vai atsauci var uzskatīt par pseidonīmu. Kad apmeklējat mūsu tīmekļa vietni, pārlūkošanas vēsture un jūsu pasūtījumu vēsture (ja veicat pie mums pasūtījumu) arī ir personas dati, ja jūs kā personu var identificēt pēc šiem datiem. Mēs varam veikt darbības, lai saglabātu jūsu privātumu, piemēram, daļēji anonimizēt jūsu pārlūkošanas vēsturi, dzēšot tos datus, pēc kuriem jūs var identificēt. Kad pēc šiem datiem ir (praktiski) neizspējami noteikt, kurai personai tie pieder, tie nav (vai vairs nav) personas dati. Piemēram, ja mēs veicam uzskaiti tikai par to, cik bieži ir noklikšķināts uz konkrētas saites, bet neuzglabājam nekādus datus par to, kurš ir noklikšķinājis (jo mēs neuzglabājam IP adreses vai citu identificējošu informāciju), šie dati ir anonīmi dati nevis personas dati.

 

Kuri mani dati tiks apstrādāti un kāpēc?

To, kurus jūsu personas datus mēs apstrādāsim un kādiem mērķiem, pirmkārt un galvenokārt nosaka jūsu iestatījumi, izvēles un darbības mūsu vietnē. Tālāk ir sniegts apraksts par to, kāda veida personas dati mums ir jāapstrādā kādai darbībai vai aktivitātei.

Mūsu tīmekļa vietnes apmeklēšana

Kad apmeklējat tīmekļa vietni, mums ir jāapstrādā atsevišķi dati, piemēram, vismaz IP adrese, lai piekļuve mūsu vietnei būtu iespējama. IP adrese ir unikāla ciparu kombinācija, ko piešķir interneta pakalpojumu sniedzējs. Bez IP adreses nav iespējams parādīt tīmekļa vietni, ko vēlaties apmeklēt no savas ierīces.

Turklāt mēs izmantojam sīkdatnes un tamlīdzīgas metodes, lai nodrošinātu vietnes ērtu lietošanu. Sīkdatnes ir sīkfaili, kurus jūsu ierīcē saglabā jūsu tīmekļa pārlūkprogramma, un mūsu sistēmas tos var nolasīt un rediģēt (ja nepieciešams). Piemēram, mēs izmantojam sīkdatni, kas saglabās jūsu iepirkumu groza saturu, kamēr jūs pārlūkojat mūsu vietni. Mēs izmantojam arī noteikti nepieciešamo sīkdatni (t.i., sīkdatni, kas nepieciešama vietnes funkcionēšanai), lai saglabātu jūsu iestatījumus attiecībā uz mērķiem, kādiem esat atļāvis mums izmantot sīkdatnes un tamlīdzīgas metodes. Tērzēšanas funkciju mūsu vietnē iespējo funkcionalitātes sīkdatne. Papildus sīkdatnēm mēs varam izmantot citas metodes, kas ļauj mums saglabāt noteiktus datus jūsu ierīcē vai iegūt noteiktus datus no jūsu ierīces. Piemēram, mēs varam izmantot jūsu pārlūkprogrammas iestatījumus, lai atpazītu jūsu ierīci un pēc tam saglabātu vai nolasītu jūsu preferences.

Lai identificētu un atrisinātu tehniskas problēmas un drošības incidentus, mūsu tīmekļa serveris veido žurnālus katru reizi, kad tiek apmeklēta mūsu vietnes lapa. Ja jūs neesat norādījis, ka iebilstat pret mūsu statistikas datu vākšanu, mēs varam izmantot šādus žurnālus arī šim nolūkam.

Attiecīgi atzīmējot izvēles rūtiņas, jūs varat izvēlēties pieņemt vai noraidīt sīkdatnes un citas datu apstrādes formas, kas nav obligāti nepieciešamas, lai tīmekļa vietne darbotos, taču var būt noderīgas ar to saistītiem mērķiem, piemēram, statistikas datu vākšanai, lietotāja iecienītās izvēles saglabāšanai un piedāvājumu un reklāmu personalizēšanai.

Pasūtījuma veikšana

Kad jūs veicat pasūtījumu, mums ir nepieciešami šādi dati:

  • informācija par jūsu maksājumu, lai noskaidrotu, vai esat samaksājis par pasūtījumu
  • jūsu kontaktinformācija, lai nosūtītu jums jaunāko informāciju par jūsu pasūtījuma apstrādi
  • jūsu pilns vārds, uzvārds un adrese, lai varētu piegādāt jūsu pasūtījumu.

Kad veicat pasūtījumu, jums tiek dota iespēja aizliegt mums nosūtīt jums īpašos piedāvājumus vai informāciju par produktiem vai pakalpojumiem, kas ir līdzīgi jūsu iegādātajiem. Ja jūs neizmantosiet iespēju atteikties, mēs varam nosūtīt jums e-pasta ziņojumus, lai informētu jūs par piedāvājumiem, kuri, mūsuprāt, varētu jūs interesēt, spriežot pēc iepriekš no mums veiktajiem pirkumiem.

Konta izveidošana

Lai atvieglotu mūsu vietnes lietošanu, mēs piedāvājam jums iespēju izveidot pie mums kontu. Ja to izveidosiet, nākamajā pasūtījuma veikšanas reizē jums nebūs atkārtoti jāievada visa informācija. Ja vēlaties izveidot kontu, papildus informācijai, kas attiecas uz jūsu pasūtījumu, jums jāievada parole, kuru mēs saglabāsim drošā veidā (skatiet zemāk sadaļu „Drošība”).

Sazināšanās ar mums

Mēs ļaujam jums sazināties ar mums dažādos veidos, piemēram, tērzētavā, pa e-pastu un tālruni. Mēs apstrādāsim saņemtos jūsu ziņojumus, lai varētu labāk atbildēt uz jūsu jautājumu vai pieprasījumu.

Parakstīšanās uz mūsu jaunumiem

Jūs varat parakstīties uz mūsu e-pasta ziņojumiem ar īpašiem piedāvājumiem, pat neveicot pasūtījumu pie mums. Ja norādīsiet mums savu e-pasta adresi, mēs varēsim to izmantot, lai nosūtītu jums īpašos piedāvājumus. Jūs varat atteikties no parakstīšanās jebkurā laikā e-pasta ziņojumos norādītajā veidā.

Piedalīšanās tirgus izpētē, atsauksmes sniegšana

Mēs darām visu iespējamo, lai padarītu jums mūsu pakalpojumus pēc iespējas lietotājdraudzīgākus un vērtīgākus. Mēs varam aicināt jūs palīdzēt mums to izdarīt, piemēram, piedaloties tirgus izpētē, bez jebkādiem nosacījumiem. Piemēram, mēs varam jums pajautāt, cik apmierināts esat ar mūsu sniegtajiem pakalpojumiem un cik liela ir iespējamība, ka ieteiksiet mūs citiem (patērētāju lojalitātes indekss, NPS). Tas, vai jūs vēlaties piedalīties šādā tirgus izpētē, ir pilnībā atkarīgs no jums. Jūsu viedokļi vai atsauksmes netiks darītas zināmas citām personām.

Fotogrāfiju kopīgošana sociālajos tīklos, izmantojot tēmturi #jālampaungaismalv

Jūs varat kopīgot ar mums fotogrāfijas, kurās redzams atmosfēras gaismas avots jūsu mājās, izmantojot tēmturi #jālampaungaismalv. Lūdzu, izlasiet prasības, kādām jūsu fotogrāfijām ir jāatbilst, šeit.

 

Kā mani dati var tikt apstrādāti mārketinga nolūkos?

Mārketinga sīkdatnes un līdzīgas datu apstrādes metodes

JJa izvēlēsieties piekrist mārketinga sīkdatņu izmantošanai un līdzīgām datu apstrādes metodēm, tas ļaus mūsu mārketinga partneriem apstrādāt to, kā jūs mijiedarbojaties ar mūsu tīmekļa vietni, un kombinēt to ar jūsu mijiedarbošanos citās tīmekļa vietnēs, kur ir dota jūsu piekrišana. Viņi var izmantot šādi iegūto informāciju, lai izdarītu pieņēmumus par jūsu vēlmēm un preferencēm. Pēc tam šos pieņēmumus var izmantot, lai izlemtu, kuri īpašie piedāvājumi un reklāmas jums būtu visinteresantākās.

Atkarībā no izmantotās mārketinga stratēģijas veida, kas laiku pa laikam var tikt mainīts, mēs varam definēt to personu grupu „auditorijas” vai „segmentus”, kurām ir kopīgi konkrēti raksturlielumi vai darbības un kurām šī iemesla dēļ mēs vēlētos biežāk vai retāk rādīt mūsu reklāmas. Tā kā mēs varam sekot līdzi tam, vai cilvēki veic pasūtījumu pēc konkrētas reklāmas noskatīšanās, mēs varam gūt priekšstatu par mūsu mārketinga kampaņu efektivitāti.

Vietnēs un pakalpojumos, kuros tiek rādītas mūsu reklāmas vai citu reklāmdevēju reklāmas (piemēram, jūsu iecienītākajā ziņu vietnē), izmantojot mārketinga sīkdatnes vai tamlīdzīgas metodes, bieži tiek izmantotas automatizētas sistēmas, kas ļauj reklāmdevējiem piedāvāt noteiktas naudas summas par reklāmas rādīšanu. Reklāma, kas jums tiks rādīta, ir tā, kas tobrīd saņēmusi visaugstāko cenas piedāvājumu, jo ir sagaidāms, ka šis produkts vai pakalpojums visvairāk atbilst jūsu interesēm un vajadzībām. Galu galā tiek uzskatīts, ka tas palielinās iespējamību, ka jūs vēlēsities iegādāties šo produktu vai pakalpojumu. Paši būdami reklāmdevēji, arī mēs varam izmantot šādus pakalpojumus, lai varētu jums parādīt tos īpašos piedāvājumus un reklāmas, kas, kā mēs ceram, visvairāk interesēs jūs.

Ir ļoti svarīgi apzināties, ka pastāv daudzi faktori, kas nosaka, kura reklāma jums tiks rādīta un kur. Viens no faktoriem, kas to nosaka, var būt jūsu mijiedarbība mūsu vietnē un tas, vai jūs piekrītat vai nepiekrītat mārketinga sīkdatņu izmantošanai un jūsu datu apstrādei, tomēr daudzos gadījumos tas nav izšķirošs.

Mēs varam izmantot mārketinga sīkdatnes arī tādam nolūkam, lai pēc iespējas labāk pielāgotu mūsu vietnes saturu jūsu vēlmēm.

Lai aizsargātu jūsu privātumu, mēs saviem mārketinga partneriem nenorādām jūsu vārdu un uzvārdu. Jūsu pārlūkošanas darbības ir saistītas ar pseidonīma numuru (sīkdatnes ID vai lietotāja ID), pēc kura, vispārīgi runājot, mūsu mārketinga partneri nevar izsekot jūsu faktiskajai identitātei.

Tālāk šī privātuma paziņojuma tekstā mēs sniedzam sarakstu ar sīkdatnēm un pakalpojumu sniedzējiem, ko mēs, iespējams, izmantojam, sīkāk sadalot šo informāciju atbilstoši kategorijām. Jūs varat izvēlēties, vai piekrītat šo sīkdaņu izmantošanai un tam, ka mēs kopīgojam datus ar šīm iesaistītajām pusēm.

Google rīks “Klientu atbilstība”

 Ja piekrītat mārketinga sīkdatņu izmantošanai un līdzīgām datu apstrādes metodēm mārketinga nolūkos, mēs varēsim izmantot arī Google rīku “Klientu atbilstība”. Ar šī Google pakalpojuma palīdzību mēs cenšamies tām personām, kas iepriekš ir kaut ko iegādājušās pie mums, parādīt iespējami interesantas un atbilstošas reklāmas, kad šīs personas ir pierakstījušās savā Google kontā. Tālāk sniegta informācija, kā tas aptuveni darbojas praksē.

Ja esat iegādājies kaut ko pie mums pēdējo 30 dienu laikā (vai citā periodā), mēs centīsimies nodrošināt, lai jums kādu laiku netiktu rādītas tās pašas preces reklāmas, ko jau esat iegādājies. Taču gadījumā, ja pirms tam esam iegādājies pie mums kādu konkrētu preci vairākkārt, tam var būt pavisam cits efekts. Jo šajā gadījumā mēs varam secināt, ka jums šī prece ir regulāri nepieciešama. Piemēram, ja iegādājaties LED gaismiņas, mēs varam secināt, ka jums, iespējams, būs nepieciešams vēl vairāk šādu gaismiņu vai ka jūs periodiski iegādāsieties vairāk tādu pašu vai līdzīgu preču. Turklāt, mēs zinām, kas atsevišķas mūsu preces ļoti labi sader ar citām precēm. Piemēram, mēs piedāvām saskaņotus apgaismojuma risinājumus dzīvojamajai istabai un virtuvei. Ja esat iegādājies no mums kādu preci un mums šķiet, kas tā labi saderētu ar kādu citu no mūsu precēm, mēs varam mēģināt nodrošināt, lai jums tiktu rādītas šādu saderīgu preču reklāmas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mūsu darbinieki manuāli neseko līdzi jūsu veiktajiem pirkumiem, lai to nodrošinātu. Tā vietā process tiek automatizēts, izmantojot Google rīku “Klientu atbilstība”, kas maksimāli aizsargā jūsu konfidencialitāti. Šī tehnoloģija darbojas tālāk norādītajā veidā.

Mēs apstrādājam e-pasta adresi, no kuras mūsu tīmekļa vietnē tika veikts pasūtījums (vai jebkurus citus jūsu ievadītos datus, piemēram, tālruņa numuru), izveidojot “jaucējkodu” (algoritma ģenerētu garu rakstzīmju virkni). Tad mēs sniedzam šo jaucējkodu Google, kas arī līdzīgā veidā un izmantojot to pašu algoritmu jaucējkodos pārveido e-pasta adreses vai lietotāju sniegtus citus papildu datus. Ja jums ir Google konts, kas reģistrēts ar to pašu e-pasta adresi, no kuras tika veikts pasūtījums pie mums, Google atpazīs šo jaucējkodu. Jaucējkodu izmantošana ir pseidonimizācijas veids, kas atzīts par galveno datu aizsardzības metodi VDAR un citos attiecināmos datu aizsardzības tiesību aktos.

Kamēr esat pieteicies Google kontā, Google varēs jums parādīt iespējami atbilstošas reklāmas, pamatojoties uz Google reklāmas pakalpojumos ievadītajiem iestatījumiem. Neskatoties uz to, lūdzu, ņemiet vērā, ka iestatījumi nav vienīgie faktri, ko Google ņem vērā, kad pieņem lēmumu par to, kuras reklāmas jums tiks rādītas Google pakalpojumos un tīmekļa vietnēs vai lietotnēs ar Google reklāmas laukumu vai tādu reklāmas laukumu, kas tiek nodrošināta, izmantojot Google. Ja mārketinga sīkdatņu izmantošanai un līdzīgām datu apstrādes metodēm nepiekrītat, iepriekš minētie datu apstrādes veidi, izmantojot Google rīku “Klientu atbilstība”, netiks īstenoti.

Jūs varat izmantot iestatījumu izvēlni savā Google kontā, lai izslēgtu personalizētas reklāmas Google pakalpojumos, pamatojoties uz pārlūkošanas un klikšķināšanas paradumiem. Ciktāl mums zināms, jaunākā saite, lai to paveiktu, ir: https://adssettings.google.com.

Google rīks “Uzlabotie reklāmguvumi”

Vēl viens pakalpojums, kas tiek ieslēgts, kad laujat mums izmantot mārketinga sīkdatnes un līdzīgus datu apstrādes veidus, ir Google rīks “Uzlabotie reklāmguvumi”. Šī pakalpojuma nolūks ir efektīvāk novērtēt jums Google rādīto reklāmu efektivitāti. Ja pēc reklāmas aplūkošanas tiešsaistē veicat kādu darbību, kas atbilst reklāmas mērķim, to sauc par “reklāmguvumu”. Tas attiecas uz gadījumiem, ja iegādājaties preci pie mums, taču arī citas darbības, piemēram, jaunumu abonēšana, tiek uzskatītas par reklāmguvumu. Izaicinājums ir iespējami precīzi novērtēt reklāmu efektivitāti, vienlaikus pēc iespējas labāk saglabāt jūsu konfidencialitāti.

Google rīks “Uzlabotie reklāmguvumi” palīdz to nodrošināt, un process ir līdzīgs tam, kāds tiek izmantots rīkam “Klientu atbilstība”. Ar Google rīku “Uzlabotie reklāmguvumi” mēs līdzīgā veidā ģenerējam jūsu e-pasta adreses (un jebkuru citu jūsu ievadīto datu, piemēram, tālruņa numura) jaucējkodu, tiklīdz notiek “reklāmguvums” (parasti pirkums), un šo jaucējkodu mēs nosūtām Google. Tad Google pārbauda, vai šis jaucējkods sakrīt ar kādu no tā ģenerētajiem e-pasta adrešu, tālruņa numuru un citu līdzīgu datu jaucējkodiem klientu datubāzē. Ja skatījāt kādu no mūsu reklāmām, esot pieteicies savā Google kontā, pēc jaucējkoda mēs varam noteikt, cik daudz laika ir pagājis no reklāmas skatīšanās līdz pirkumam (vai citam reklāmguvumam). Pamatojoties uz to mēs varam noteikt, cik ticams, ka reklāma ir bijusi efektīva.

E-pasta mārketings

Ja esat parakstījies uz mūsu jaunumiem, jūs saņemsiet no mums iknedēļas e-pasta ziņojumus ar īpašiem piedāvājumiem un informāciju, ko mēs cenšamies padarīt jums pēc iespējas interesantāku. Šie e-pasta ziņojumi ir aprīkoti ar tehnoloģiju, kas ļauj mums redzēt, vai jūs atverat mūsu ziņojumus un uz kādām hipersaitēm e-pasta vēstulē jūs faktiski noklikšķināt. Mēs analizējam šādu informāciju, lai noteiktu, vai daudzi cilvēki lasa mūsu e-pasta ziņojumus.

 

Kādi ir tiesiskie pamati manu datu apstrādei?

Galvenais privātuma tiesību akts, kas tiek piemērots visā ES - Vispārīgā datu aizsardzības regula (VDAR) nosaka, ka datu apstrādes darbībām vienmēr jābūt balstītām uz kādu no tiesiskiem pamatiem, kuri ir detalizēti norādīti regulā. Mēs apstrādājam datus, pamatojoties uz šādiem tiesiskiem pamatiem:

  • Piekrišana. Ja jūs esat mums devis apzinātu piekrišanu, mums ir atļauts apstrādāt jūsu datus, pamatojoties uz to. Piemēram, tas attiecas uz:
    • mūsu sīkdatņu un tamlīdzīgu metožu izmantošanu mārketinga nolūkos
    • jūsu parakstīšanos uz mūsu jaunumiem (pat pirms pasūtījuma veikšanas)
  • Vienošanās. Ja jūsu dati ir jāapstrādā, lai mēs varētu izpildīt līgumisku vienošanos vai sagatavoties tās noslēgšanai ar jums, mums ir atļauts apstrādāt jūsu datus, pamatojoties uz to. Piemēram, tas attiecas uz:
    • jūsu piekļuvi mūsu vietnes lapām
    • jūsu pasūtījuma apstrādi
  • Juridisks pienākums. Ja jūsu dati ir jāapstrādā, lai mēs izpildītu juridisku pienākumu, mums ir atļauts apstrādāt jūsu datus, pamatojoties uz to. Piemēram, tas attiecas uz:
    • ar mūsu klientiem veikto darījumu uzskaiti, lai izpildītu mūsu saistības pret Nīderlandes nodokļu un muitas administrāciju (Belastingdienst)
    • mūsu nodošanas ierakstiem pēc kompetentu iestāžu, piemēram, policijas vai regulētājiestādes, pieprasījuma.
  • Leģitīmās intereses. Ja mūsu vai trešās personas intereses apstrādāt jūsu personas datus ir svarīgākas par jūsu interesēm neapstrādāt tos, mums ir atļauts apstrādāt jūsu datus, pamatojoties uz to. Piemēram, tas attiecas uz:
    • mūsu vietnes aizsardzību un uzbrukumu, tostarp izkliedētās pakalpojumatteices (DDoS) uzbrukumu, novēršanu
    • mūsu e-pasta ziņojumu nosūtīšanu par produktiem, kas ir līdzīgi tiem, kurus jūs jau esat iegādāj

 

Kuras puses var saņemt manus datus?

Lai varētu nodrošināt mūsu vietnes darbību un sniegt pakalpojumus, mēs izmantojam dažādu citu pušu sniegtos pakalpojumus. Dažām mūsu nolīgtajām pusēm ir pašām jāapstrādā jūsu personas dati. Tas attiecas, piemēram, uz tādiem piegādes pakalpojumiem kā UPS, kuriem ir nepieciešama jūsu adrese, lai varētu piegādāt jūsu pasūtījumu.

Nepieciešamības gadījumā, lai mēs varētu sniegt jūsu pieprasīto pakalpojumu, mēs varam nodot jūsu datus šādām pušu kategorijām:

  • piegādes pakalpojumu sniedzēji
  • maksājumu pakalpojumu sniedzēji
    • Ja izvēlēsieties maksāt pēc pirkuma veikšanas, jūsu pasūtījuma informācija tiks nodota maksājumu pakalpojumu sniedzējam „Klarna”. „Klarna” kā datu pārzinis apstrādās jūsu personas datus saskaņā ar „Klarna” privātuma politiku un var nolīgt parādu piedziņas aģentūras un kredītinformācijas uzņēmumus, lai samazinātu risku, ka tā nesaņems pilnu pirkuma summu
  • tiešsaistes veikalu platformu pārskats
  • mitināšanas pakalpojumu sniedzēji
  • satura piegādes tīklu (CDN) nodrošinātāji, kas palīdz nodrošināt vietnes ātru ielādi
  • vietņu izstrādātāji
  • klientu un attiecību pārvaldības platformu nodrošinātāji (klientu attiecību pārvaldība, CRM)
  • noteiktu funkciju, piemēram, tērzēšanas funkcijas nodrošinātāji mūsu vietnē
  • sīkdatņu un tamlīdzīgu metožu nodrošinātāji mūsu vietnē, tostarp to sīkdatņu nodrošinātāji, kuras ievietojuši mūsu (ārējie) mārketinga partneri, ja esat tam piekritis

Varat būt drošs, ka mēs nepārdosim jūsu datus šiem pakalpojumu sniedzējiem vai kādai citai pusei šajā sakarā. Mēs noslēdzam līgumus ar pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, ar iepriekš minētajām pusēm, kuros mēs norādām, ko viņiem ir atļauts un nav atļauts darīt ar jūsu datiem.

Izņemot to, lampaungaisma nesniegs trešajām personām jūsu sniegtos datus, ja jūs neesat tam piekritis, izņemot gadījumus, kad tas ir absolūti nepieciešams vai arī likums mums prasa darīt to – piemēram, gadījumos, kad policija lūdz mums sniegt informāciju saistībā ar krāpšanas izmeklēšanu. Šādos gadījumos lampaungaisma ir juridisks pienākums sniegt pieprasīto informāciju.

 

Cik ilgi mani dati tiks saglabāti?

Žurnāli

Vispārīgi runājot, mūsu tīmekļa servera žurnāli tiek saglabāti ne ilgāk kā trīs (3) mēnešus. Žurnāli, kas attiecas uz (potenciālām) tehniskām problēmām vai drošības incidentiem, var tikt saglabāti līdz brīdim, kamēr mēs uzskatīsim, ka problēma vai incidents ir atrisināts.

Sīkdatnes un tamlīdzīgi dati

Sīkdatņu un tamlīdzīgu datu saglabāšanas periods ir atrodams lapā, kurā jūs varat iestatīt savas preferences, kāda veida sīkdatnes un datu apstrādes darbības vēlaties atļaut.

Pasūtījumi

Kad jūs veicat pasūtījumu mūsu vietnē, lampaungaisma t saglabā jūsu datus 5 gadus pēc jūsu pēdējā pasūtījuma veikšanas vai ilgāk, ja mums ir juridisks pienākums saglabāt datus ilgāk, piemēram, ilgāk jāsaglabā tādi dati, kas jāpārbauda Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijai.

Jūsu konts

Visa jūsu kontā ierakstītā informācija, ieskaitot jūsu vārdu un uzvārdu, adresi, kontaktinformāciju un visu jūsu pasūtījumu pilnīgu pārskatu, tiks dzēsta 5 gadus pēc jūsu pēdējās pieteikšanās.

Sazināšanās ar mums

Ja jūs sazināsieties ar mums, izmantojot saziņas veidlapu, e-pastu, Facebook, Twitter, WhatsApp vai tērzēšanas ziņojumu, lampaungaisma saglabās jūsu datus tik ilgi, cik mums tie būs nepieciešami jūsu jautājuma vai pieprasījuma izskatīšanai. Mēs dzēsīsim paziņojumus, tiklīdz būsim pietiekami pārliecināti, ka jūsu pieprasījums vai jautājums ir pareizi un pilnībā atrisināts, vai tiklīdz būs beidzies jebkurā piemērojamā līgumiskā vienošanās noteiktais noilguma termiņš.

Kad jūs komentējat bloga ierakstu vai ievietojat atsauksmi par mūsu vietni, jūsu komentārs tiks publicēts un jūsu dati tiks saglabāti līdz brīdim, kamēr izdzēsīsiet komentāru vai atsauksmi.

Fotogrāfijas, kuras jūs koplietojat ar #jālampaungaismalv

Ja jūs esat piekritis, ka mēs izmantojam jūsu fotogrāfiju, ievietojot to ar tēmturi #jālampaungaismalv, mēs varam turpināt izmantot jūsu fotogrāfiju līdz brīdim, kamēr jūs atsauksiet savu piekrišanu. Lūdzu, izlasiet attiecīgos noteikumus un nosacījumus šeit.

 

Kur mani dati tiks glabāti?

Ja vien tas ir iespējams, mēs glabājam jūsu datus Eiropas Savienībā vai Eiropas Ekonomikas zonā, kas ietver ES dalībvalstis, kā arī Norvēģiju, IĪslandi un Lihtenšteinu. Serveri, ar kuru starpniecību mūsu tīmekļa vietne ir pieejama interneta vidē, atrodas ES. Uzņēmumi, kuriem pieder šie serveri, arī ir reģistrēti ES. Šie uzņēmumi var ietilpt starptautiskās uzņēmumu grupās, kuru centrālais birojs un/vai filiāles atrodas ārpus EEZ. Šādos gadījumos ES reģistrētajai filiālei, ar ko mums ir noslēgta vienošanas, ir pienākums nodrošināt, lai vienmēr, kad dati tiek pārsūtīti uz tādām valstīm ārpus EEZ, kurās šiem datiem tiktu nodrošināts līdzvērtīgs aizsardzības līmenis kā EEZ.

Jūsu klientu datus, piemēram, informāciju par pirkumiem un to veikšanas laiku, jūsu vārdu, uzvārdu, dzīvesvietas adresi un kontaktinformāciju, mēs apstrādājam ar Salesforce, kas ir vadošaias klientu datu platformas nodrošinātājs visā pasaulē. Kamēr nespējam nodrošināt to, ka Salesforce apstrādā visus klientu datus vienīgi ES, var gadīties, ka visi vai daži no jūsu klientu datiem tiek glabāti Salesforce ASV. Salesforce ir ieguvis sertifikāciju saskaņā ar ES un ASV datu privātuma regulējumu (talāk par to sniegta plašāka informācija), kas tika ieviests tādu personas datu aizsardzībai, kas tiek pārsūtīti starp ES un ASV. Turklāt, Salesforce ir ieviesis saistošus korporatīvos noteikumus, lai aizsargātu jūsu datus globālās Salesforce grupas ietvaros. Šos noteikumus ir pārbaudījušas un apstiprinājušas visu ES valstu datu aizsardzības iestādes. Turklāt, jūsu personas datu aizsardzībai Salesforce tajos līgumos, kas attiecas uz Salesforce pakalpojumiem, ir iekļāvis ES līguma standartklauzulas.

Vairākiem mūsu mārketinga partneriem centrālais birojs vai filiāles atrodas ASV. Ļaujot izmantot mārketinga sīkdatnes un līdzīgus datu apstrādes veidus, jūs piekrītat arī tādu personas datu pārsūtīšanai, kas šo darbību veikšanai ir nepieciešami mūsu partneriem ASV, piemēram, sīkdatņu ID un informācijas par pārlūkošanas un klikšķināšanas paradumiem, kas saistīta ar jūsu sīkdatņ ID, pārsūtīšanai. Turklāt, vairāki uzņēmumi, kas palīdz mums ar statistikas datu vākšanu un to analizēšanu, arī ir reģistrēti ASV. Mēs vēlamies labākajā iespējamā veidā informēt jūs par personas datu pārsūtīšanu uz ASV, lai jūs varētu pieņemt apzinātu lēmumu.

Kopš 2023. gada jūlija starp ES un ASV atkal ir spēkā datu pārsūtīšanas nolīgums uzņēmumiem, kas ASV ir veikuši pašsertifikācijas procesu. Šo nolīgumu sauc par ES un ASV datu privātuma regulējumu. Pašsertifikācijas process nozīmē, ka uzņēmi ASV paziņo, ka tie ievēros datu privātuma regulējumu, kurā iekļauti dažādi pienākumi un prasības, kas pēc būtības ir līdzvērtīgas tām, kuras personas datu aizsardzības jomā ir jāievēro uzņēmumiem ES. ASV Federālā tirdzniecības komisija (FTC) uzrauga, vai ASV uzņēmumi ievēro savas saistības šajā jomā.

Pēdējo gadu laikā Eiropas Savienības Tiesā ir izskatītas vairākas lietas par tolaik spēkā esošo ES un ASV nolīgumu par datu pārsūtīšanu iespējamiem pārkāpumiem. Līdz šim Eiropas Savienības Tiesa ir lēmusi, ka divi iepriekšējie datu pārsūtīšanas nolīgumi, kas bija spēkā starp ES un ASV, nenodrošināja ES dzīvojošajām personām atbilstošu personas datu aizsardzību. Pastāv varbūtība, ka tā notiks arī ar pašreizējo datu privātuma regulējumu. Tādā gadījumā mēs pārtrauksim personas datu pārsūtīšanu uz ASV vai citā veidā nodrošināsim to, ka ASV jūsu personas dati tiek atbilstoši aizsargāti.

Dažādas standarta darbības, ko mēs un mūsu partneri veicam, lai pēc iespējas labāk aizsargātu jūsu konfidencialitāti, piemēram, jūsu IP adreses (daļēja) aizsegšana, jaucējkodu izmantošana un pseidonomizācija, arī palīdz samazināt iespējamību, ka jūsu personas datu starptautiskās pārsūtīšanas dēļ varētu rasties nelabvēlīgas sekas. Ja nepiekrītat sīkdatņu izmantošanai un datu apstrādei mārketinga un statistikas nolūkos, jūsu datu pārsūtīšana uz ASV netiks veikta.

 

Kā mani dati tiks aizsargāti?

Mēs veiksim atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu jūsu datus no nozaudēšanas un nelikumīgas apstrādes (piemēram, nepilnvarotu pušu pārbaudes).

Cita starpā lampaungaisma veiks šādus drošības pasākumus:

  • Piekļuve cilvēku personas datiem tiek ierobežota, izmantojot lietotājvārdu un paroli
  • Jūsu paroles ciparu vietā mēs saglabāsim tikai burtu un ciparu kombināciju (tā saukto „jaucējkodu”), kas tiek iegūta no jūsu paroles, izmantojot algoritmu, lai citi nevarētu nolasīt jūsu paroli. Šī pasākuma rezultātā pat mūsu darbinieki nevar nolasīt jūsu paroles
  • Mēs izmantojam drošus savienojumus (HTTPS, SSL/TLS), kas aizsargā visu informāciju, kas tiek apmainīta starp jums un mūsu vietni, kad jūs ievadāt savus personas datus
  • Mēs reģistrējam visus personas datu pārbaudes pieprasījumus

 

Kādas ir manas tiesības attiecībā uz maniem personas datiem?

Jums ir šādas tiesības attiecībā uz jūsu personas datiem:

  • Jūs varat iesniegt pieprasījumu pārbaudīt mūsu apstrādātos datus par jums.
  • Jūs varat pieteikties, lai plaši lietotā formātā saņemtu pārskatu par mūsu apstrādātajiem datiem par jums.
  • Jūs varat iesniegt pieprasījumu par datu labošanu vai dzēšanu, ja tie ir nepareizi, neatbilstoši vai vairs nav aktuāli.

Ja jūs vēlaties izmantot šīs tiesības, droši sazinieties ar mums. Mūsu kontaktinformāciju varat atrast šī paziņojuma par privātumu un sīkdatnēm beigās.

Ja jums ir kādas sūdzības par to, kā mēs apstrādājam jūsu datus, nekavējoties sazinieties ar mums. Alternatīvi, jums ir tiesības iesniegt sūdzību attiecīgajai uzraudzības iestādei, Nīderlandes datu aizsardzības iestādei.

 

Vai šis paziņojums par privātumu un sīkdatnēm attiecas arī uz citām vietnēm?

Šis paziņojums par konfidencialitāti neattiecas uz trešo pušu tīmekļa vietnēm, kurām mēs nodrošinām piekļuvi, izmantojot hipersaites mūsu tīmekļa vietnē lampaungaisma, un mēs nevaram garantēt, ka šīs trešās piuses apstrādās jūsu personas datus uzticamā un drošā veidā. Iesakām pirms šādu trešo pušu tīmekļa vietņu izmantošanas vispirms izlasīt tajās esošos paziņojumus par konfidencialitāti.

 

Vai šis paziņojums par privātumu un sīkdatnēm var tikt mainīts?

Lampaungaisma patur tiesības vajadzības gadījumā grozīt šo paziņojumu par privātumu un sīkdatnēm. Mēs iesakām regulāri iepazīties ar šo paziņojumu par privātumu, lai pārliecinātos, ka esat informēts par jebkādiem grozījumiem.

Šis paziņojums par privātumu un sīkdatnēm pēdējo reizi tika grozīts 2022. gada 28. aprīlī.

 

Ja rodas kādi jautājumi, ar ko es varu sazināties?

Ja jums rodas kādi jautājumi par to, kā mēs apstrādājam jūsu personas datus, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums. Mēs ar prieku palīdzēsim jums.

 

Sīkfaili